♥♥♥ به وبلاگ من خوش آمدید♥♥♥
 
 
 

♥♥♥ به وبلاگ من خوش آمدید♥♥♥
ارسال شده در 1 / 1 / 1398برچسب:, - 23:26

سلام دوست عزیزم

به وبلاگ من خوش آمدی ، توی این وبلاگ یک سری کالاهایی که از آنها استفاده نمی کنم برای فروش گذاشته ام

سالم بودن و کیفیت همه ی کالاها را تضمین میکنم

در صورت تمایل برای خرید از طریق ارسال نظر ، ارسال پیام و یا ایمیل به آدرس  fulliq@yahoo.com  با ما در ارتباط باشید

و یا با شماره تلفن 6366-104-0939و یا 8192-066-0938 و یا 837-7355-0937 تماس بگیرید.

ارسال به تمام نقاط کشور از طریق پست پیشتاز صورت میگیرد.

تمام قیمت ها مناسب تعیین شده ولی چنانچه برای خرید پیشنهاد قیمت داشتید با ما در میان بگذارید..باتشکر

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده الیسا